Luni - Vineri 09:00-18:00

Politica de returnare - MaxLife

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la MaxLife Sport.

Produse achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. Maxlife Sport S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.

Pentru a returna un produs, va rugam sa descarcati formularul de retur si sa-l expediati impreuna cu produsele returnate.

NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc.

Produse cu vicii de fabricatie:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Maxlife Sport S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Produse neconforme cu specificatiile de pe site:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Maxlife Sport S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Produse ce v-au fost livrate gresit:

Daca ati primit un alt produs decat cel pe care l-ati comandat va rugam sa semnalati in cel mai scurt timp posibil acest lucru, pentru a returna produsul si a primi produsul corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de S.C. MaxLife Sport S.R.L..

Conditii generale de returnare:

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

S.C. MaxLife Sport S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

S.C. MaxLife Sport S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. MaxLife Sport S.R.L. cade in sarcina Clientului.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 26.08.2016