Luni - Vineri 09:00-18:00

Alarma vanatoare Innova Dvance HA2SV cu senzor de miscare

Cod: HUB.HA2SV

Cod maxlife: #60896
  • Distribuie pe:
Castiga un voucher de 30 lei!
Incarca o fotografie cu tine impreuna cu produsul achizitionat HA2SV cu senzor de miscare de la Innova Dvance si primesti garantat un voucher de 30 lei. Vezi fotografiile incarcate de clientii MaxLife.

330,00 lei TVA inclus


Disponibilitate: In stoc

Garantie: 12 luni.

Cost livrare in Bucuresti: Gratuita
Cost livrare in tara: 16,00 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile de peste 500,00 lei)


Descriere Alarma vanatoare HA2SV cu senzor de miscare de la Innova Dvance

Alarma cu sezor pentru panda. Aceasta este un produs nou aparut pe piata vanatorilor din Romania. Senzorul de mișcare ,,CaliberHunting,, este echipat cu unul sau doi senzori și un receptor. Este un sistem simplu, dar în același timp funcțional pentru detectarea miscarii vanatului in zona de utilizare. Kitul include un receptor și doi senzori de mișcare. Alarma de vânătoare este wireless, fiind extrem de ușor de utilizat.

Instructiunile de utilizare:

- poziționați senzorul sau receptorii in zona vizata, amplasandu-i în poziția dorită iar receptorul tineti-l in buzunar sau intr un spatiu in care il puteti vedea/auzi , dar nu mai mult de 100 m de locul in care sunt amplasati senzorii.
Distanța este relativă. Factorii care afectează negativ sunt: ​​vreme rece, vizibilitate redusa, vegetatia arbustiva, arbori și altele. Pentru a atinge distanța maximă între senzori și receptor, se recomandă încărcarea completă a bateriilor noi, vizibilitatea directă și fără obstacole (ramuri, tufișuri, frunze, etc.). Kitul include si o pereche de căști, care vă permite să utilizați sistemul in modul silentios, el emitand un sunet de avertizare direct in casca.

Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Daca nu esti incantat(a) de produsele primite, le poti returna fara a fi nevoie de vreo explicatie in termen de 14 de zile de la primirea comenzii. Poti opta fie pentru un alt produs, fie pentru returnarea banilor.

MaxLife face eforturi permanente in pastrarea acuratetii informatiilor pentru Alarma vanatoare Innova Dvance HA2SV cu senzor de miscare. Rareori informatiile pot contine mici inadvertente: fotografiile produsului au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre Innova Dvance fara aviz si pot contine erori de operare. In cazul afisarii unui pret derizoriu MaxLife isi rezerva dreptul sa nu livreze produsul respectiv.

Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului. Fiecare Alarma vanatoare Innova Dvance beneficiaza de garantia specifica data de catre furnizorul, producatorul sau distribuitorul oficial. Toate marcile apartin detinatorilor legali. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori.

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la MaxLife Sport.

Produse achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. Maxlife Sport S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.

Pentru a returna un produs, va rugam sa descarcati formularul de retur si sa-l expediati impreuna cu produsele returnate.

NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc.

Produse cu vicii de fabricatie:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. Maxlife Sport S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Produse neconforme cu specificatiile de pe site:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Maxlife Sport S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Produse ce v-au fost livrate gresit:

Daca ati primit un alt produs decat cel pe care l-ati comandat va rugam sa semnalati in cel mai scurt timp posibil acest lucru, pentru a returna produsul si a primi produsul corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de S.C. MaxLife Sport S.R.L..

Conditii generale de returnare:

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

S.C. MaxLife Sport S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

S.C. MaxLife Sport S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. MaxLife Sport S.R.L. cade in sarcina Clientului.

MaxLife va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile dumneavoastra:

  • Plata cu numerar, la sediul nostru.
  • Plata cu cardul bancar, la sediul nostru.
  • Plata online cu cardul.
  • Plata prin virament bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati trimiterea facturii proforme. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. Maxlife Sport SRL
  • Plata ramburs. Chitanta va fi emisa de catre firma de curierat.

MaxLife garanteaza o livrare prompta si sigura a produselor comandate.

Livram coletele prin reteaua de curierat rapid Nemo Express Curier si Fan Courier in toata Romania.

Costul livrarii este de 16 lei.

Pentru comenzi in tara, cu o valoare mai mare de 500lei, livrarea este gratuita.

Pentru comenzi in Bucuresti, cu o valoare mai mare de 200, livrarea este gratuita.

In cazul expeditiilor in afara retelei curierului rapid, kilometrii suplimentari se platesc, pretul fiind de 1leu/kilometru.(Valabil pentru Fan Courier)

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine:

  •         - detalii despre livrarea produselor
  •         - numarul de identificare al coletului (AWB)
  •         - numele companiei de curierat cu care a fost trimis.

 

Expediere in aceeasi zi  

Comenzile receptionate pana la ora 1400 se expediaza in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in ziua urmatoare. 

In localitatile din Romania unde exista sedii Fan Courier sau Nemo Express, coletul ajunge in 24 de ore din momentul expedierii.

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul MaxLife a platii contravalorii facturii proforme.

Atentie! Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.